اهمیت متاورس


Metaverse نه تنها یک فناوری جدید در حال ظهور است که بخشی از چرخه تبلیغات امروزی است. این بر اساس سال ها تحقیق در زمینه هوش مصنوعی و تعامل همه جانبه است و کسب و کارها را از چندین جهت متحول می کند

این یک تکنیک جدید برای تعامل با کاربران است

شما می توانید Metaverse را به نفع خود به عنوان یک شرکت به کار بگیرید تا سطح جدیدی از تجربیات و گزینه های سرگرمی را به مشتریان ارائه دهید. اگر کسب و کار شما یکی از اولین کسانی باشد که تجربه متاورس را به مشتریان ارائه می دهد، مزیت رقابتی و توجه به آن جلب خواهد شد.


راه های مختلفی برای تبلیغ شرکت شما در Metaverse وجود دارد، از جمله تجربه بازی های مارک دار، آیتم های مجازی و واقعیت افزوده

کسب و کارها می توانند فرصت هایی برای رویدادهای مجازی پیدا کنند

برنامه ریزی یک کنفرانس یا رویداد زنده که به صورت آنلاین و حضوری قابل مشاهده باشد، غیر معمول نیست. بسیاری از مردم نمی توانند برای شرکت در یک کنفرانس یا سخنرانی حرفه ای سفر کنند، اما این هنوز بهانه ای برای عدم یادگیری بیشتر نیست. برخلاف یک جریان ساده زوم یا Google Meet، یک کنفرانس در Metaverse می‌تواند یک تجربه واقعیت مجازی تمام عیار، با شبکه‌سازی و فرصت‌های مشارکت مناسب باشد، نه فقط یک ویدیوی دیگر در یک پنجره کوچک با نظرات زیر. به لطف VR و Metaverse، تماشاگران احساس حضور و غوطه وری بیشتری در تجربه خواهند داشت.

شرکت ها می توانند کالاهای خود را تبلیغ و به فروش برسانند

چندین شرکت در حال حاضر فعالانه از واقعیت افزوده استفاده می کنند تا به مصرف کنندگان اجازه دهند تا به طور مجازی لباس یا عینک را امتحان کنند، ببینند چگونه مبلمان جدید ممکن است در فضای آن ها جا بیفتد، یا با موهای جدید یا لوازم آرایشی آرایش کنند. در متاورس، این پتانسیل وجود دارد که همان تجربیات را داشته باشید اما به روشی بهتر.


اگر امکان اجاره یا خرید ملک تجاری را دارید، می‌توانید مغازه‌ها و نمایشگاه‌هایی ایجاد کنید که کاربران بتوانند کالاهای شما را در Metaverse مشاهده کنند. امروزه کاربران همچنان مشتاقانه لباس‌ها و لوازم جانبی مجازی را خریداری می‌کنند و ثابت می‌کنند که مد دیجیتال لحظه‌ای را سپری می‌کند.

متاورس رسانه جدیدی از تبلیغات را معرفی می کند

برندها می توانند از طریق پلتفرم های Metaverse در یک تجارت الکترونیکی با مخاطبان گسترده جهانی درگیر شوند. کسب‌وکارها باید تکنیک‌های جدید برای داستان سرایی برند و تبلیغات عمومی را در متاورس معرفی کنند. داستان سرایی یکی از موثرترین روش ها برای افزایش آگاهی و شناسایی برند است.


مردم از شنیدن داستان هایی که بسیار بیشتر از شعارهای ساده درباره کسب و کار و باورهای آن فاش می کنند لذت می برند. داستان سرایی در نهایت به «زندگی داستانی» تبدیل می‌شود، زمانی که مخاطبان به جای اینکه فقط شنوندگان منفعل باشند، به بازیگران فعال یا حتی شخصیت‌هایی تبدیل می‌شوند که در رویدادها حرفی برای گفتن دارند.

امکان بهبود کار تیمی و ایجاد فرآیندها وجود دارد

جلسات آنلاین و کار گروهی از راه دور واقعیت های جدیدی هستند که همه ما با آن کنار آمده ایم. این روش‌ها بر ما تحمیل شد، اما در محیط‌های اداری حضوری به همان اندازه مؤثر بودند. با استفاده از Metaverse می‌توان جریان‌های کاری را بیشتر بهبود بخشید. جلسات به‌عنوان گروهی از افراد که در یک اتاق نشسته‌اند، به‌جای تماس‌های Zoom ظاهر می‌شوند.


متا قبلاً شروع به ارائه اتاق های کار VR کرده است. Metaverse به کارگران یک محیط دیجیتالی برای ارتباط و توانایی خواندن زبان بدن و احساسات یکدیگر و حفظ پیوند عاطفی ارائه می دهد

کیف پول های الکترونیکی و ارزهای دیجیتال تراکنش ها را برای کسب و کارها ساده تر می کنند

ارزهای دیجیتال و متاورس دست به دست هم می دهند. لذت بردن از مزایای دنیای دیجیتال بدون کیف پول رمزنگاری، حتی در این مرحله اولیه، چالش برانگیز خواهد بود. کیف پول‌های دیجیتال نیز توسط Metaverse پشتیبانی می‌شوند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تراکنش‌ها را در اکوسیستم مجازی خود کنترل کنند.


اگرچه این مفهوم ممکن است برخی از کاربران تجاری را تحت تأثیر قرار دهد، فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال مزایای بیشتری نسبت به معایب دارند. با ارز رمزنگاری شده، کاربران و کسب و کارها ممکن است هر تراکنش آنلاین را راحت تر انجام دهند. نیازی به پیوند دادن حساب بانکی خود به دنیای مجازی نیست، پرداخت ها فقط به چند کلیک نیاز دارند و همه تراکنش ها شفاف هستند.

Sign in to leave a comment